☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Monday, August 9, 2010 ☆ Monday, August 09, 2010
sorry sorry super junior! ^^

hi hi hi kawan!!^^

Sorry giler giler sebab lama update..bkn ape sebab saya malas...dan x tahu nk wat apa.....sekarang ni saya teramat giler ngan facebook...sebeb MUKA BUKU lah yg buat saya tergiler giler kt dier..dan ade satu sebab saya suka facebook..sebab ade....HAHAHAHA rahsia...

dulu saya cadang nk delete blog ni...tapi...hati saya mcm x nk bagi..sebab banyak kenangan yg x leh lupa..jadi..biar sekejap blog nk jadi semak samun..kalau ada masa saya mesin rumput k...HAHAHA giler jap...

hahahaha allhumdullilah kawan saya kt facbook dah ramai...kalau sape sape lom add saya lagi add saya kat...

farrahhannani@yahoo.com.my

kalau ada masa..ringankan tangan anda untuk add saya ye...saya suka kawan yg sporting dan x penjual ikan... faham faham jelah..

oklah...saya nk pergi mesin rumput kat twiter pulak..penatlah saya hari ini...bye bye!!

farrah luv suju =]
Ryeowook Kyuhyun gif Pictures, Images and Photos


← OLDER
NEWER →