☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, November 13, 2010 ☆ Saturday, November 13, 2010
saranghae my frenz :D

assalamualaikum. hi kwn2 apa kahbar?? sy sini terlebh sihat sebab baru je abis EXAM! yahooo!! happy giler beb!^^tapi x lama karang x jumpa dah kwn lamaoh no..x bestlah kalau gitu..hem..untuk sy lepaskn rindu saya akan upload gambar kwn-kwn saya


nama dier akmal.orang selalu panggil dier A.K dier ni sungguh funny! sya suka giler kwn ngan dier..dier x pernah main kasar...mmg best ar kwn ngan dier!

dari kiri:farhana,AISHAH

nama dier aishah..orang panggil dier CTA..dier baik dan muslimah! kalau ader orng masalah dier akan beri nasihat...dier mmg caring!!

ini pulak farhani..dekat giler nama aku ==".. farrah hannani=farhani..hahaha:#b: kalau nk sound bg je dier ni..mmg best ar kalau dier sound org..sy suka kwn ngan ider sbb dier sporting!

ni pulak affiq... budak lelaki dlm kelas 1RK1 tahun depan dier nk pindah..mesti senyap dah kelas nanti..dier suka kt seseorng dlm kelas 1RK1 iaitu *******..xP

ini pulak farhana! orang panggil dier feera..dier ni jiwang sikit..bab2 jiwang bagi jelah dier..:#b: dier ni pun suka tolong aku...ramai giler ar suka dir terutama ****.. xD

hahaha mcm kene senyum paksa je.. ;p

ini hanim..dier bkn budak 1RK1 tapi 1RK2..dier ni comey sgt..aku suka giler tgk muka dier yg x de perasaan..nampak comey!hahaha xD

dari kiri:JOJIE dan iffah

ini pulak syahirah org panggil dier jojie..dier ni cantik sangat mcm saya haha xD ramai gak org suka dier..ops sorry dier dh berpunya~ xD

dari kiri:OPPIE dan feera

ini pulak iffah..orng panggil dier oppie..dier ni pandai buat lawak..lawak dier mmg kelakar...kalau dier x de dlm kelas..alamatnye sunyilah kelas kiterorg.. kalau kiterorg sedih of coz dia akan buat kitaorg hepy!

dari kiri:ferra,QELO,jojie,oppie

ini aqilah org panggi dier qelo..tapi skrang kene panggil dier qilah..x tahu nape ==" dier nilah satu satunya kwn paling rapat dlm kelas..dier ni sporting funny dah semuannya...^^

dari kiri:jojie,SWIIT,oppie,ferra

ini pulak swiit..dlm english name celine..dier ni baik dan sporting..dier x kesah pun kalau orng kutuk dier..mmg best ar kalau kwn ngan dier! ^^

dari kiri:PUT,HANNAH, er... saya! haha xD

ok..saya cerita ttg si PUT dulu.nama dier puteri org panggil dier put...kiterorg ejek dier keropok lekor..hahaha dier ni funny dan nama untuk dier princess of edit! haha jgn marah ye put~

HANNAH pulak penolong ketua kelas...dia ni baik dan kelakar..tapi..thn depan dier nk pindah :( x bestnye lah..huhu T_T

dari kiri:yong weiyit dan ong shi yi

ong syi yi dan weiyit mmg kwn baik..masa ni dier kene denda nyanyi..dier org x reti sian mereka..huhuhu mmg best kwn ngan dier!

ini pulak lee choo dier ni baik dan kelakar..dier rapat ngan swiit,shi yi,weiyit yueh hui! dier ni mk kepada oppie~ ;D

dari kiri:swiit dan YUEH HUI

ini pulak yeuh hui..dier baik dan pendiam..dier selalu jadi ahli keumpulan saya kalau sy x cukup kumpulan.dier ni friendly orngnye!

ini celine.budak paling bijak dlm kelas setaip exam mesti 7A(x abik Bahasa.Cina) mmg tabik ar kt dier..kwn baik sy gak...suka ejek saya..huhu

dari kiri:HANIS,EKYN,AINUR

HANIS seorng yg suka tangkap gambar!! dlm fb gambar dier paling banyak!hahaha seorng sporting dan friendly^^ best ar kwn ngan dier..

EKYN kakak kepada ainur..seorng yg pandai main gitar..mmg best ar dia nyanyi lagu 'dia miliku' sambil main gitar!!hahaha

AINUR bdk comey dlm bas.seorg sporting dan kwn baik qelo masa sklah rendah. dan suka ejek saya p****g >.<"
nama dier suraya saya panggil dier susu sebab senang..skrang panggil dier susu masam.haha gurau je ye...budak becok! dan x kn mgalah kalau gaduh mulut ngan dier..hhu ;P

ni pak cik nik.pemandu bas..seorang yg ambl berat ttg makanan.. dia akan bebel kalau mkn mkan x berkhasiat...hahahaha :D

sebelum 2 sy akan letak gambar ngan kawan2 saya..nilah n3 yang paling panjang yg pernah saya buat..huhuhu penat! =="tapi puas! oklah out dulu..byebye!!


dari kiri:hannah,SAYA!,farhani,oppie,feera,ain qamarina
frenz 4 eva!!(kalau korang x de dlm gambar ni..sori ye~ :/)



farrah ♥ suju

p/s:sorry banyak2 kalau korang x de dlm n3..bkn ape x dpt gambar korang...sori ye...huhuhu T_T


← OLDER
NEWER →