☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Thursday, December 2, 2010 ☆ Thursday, December 02, 2010
kyuhyun(sj) dan jay(trax) cabar berlakon muzika!

assalamualaikum~selmat pagi kawan2 ari ni saya ada satu berita i thinks some of you already know this news.so saya akan bgtahu sape yang tak tahu...kalau yang tahu nk tahu jom baca ramai2okey3



ahli Super Junior,Kyuhyun telah sertai lakon muzika "The Three Musketeers" bersama ahli TRAX, Jay, "The Three Musketeers" mengisahkan tentang tiga orang pemuda yang berimpian jadi 'Royal Musketeers'.

Dalam lakonan muzika, kyu hyun berlakon sebagai D'artagnan yang berusaha kejar impianya di Paris.Manakala, Jay yang pernah sertai lakonan muzika "Brother were brave" dan "Lucky of age" juga akan mempamerkan dirinya yang lebih matang dalam lakonan muzika "The three musketeers".

Selain itu, Dana dari kumpulan The Grace juga akan berlakon sebagai cinta pertama D'artaganan. Menurut kata,Lakonan muzika "The three musketeers" akan ditayangkan di Chungmu Art hall mulai 15hb December!

credit:epop malay

wah~~:172:mesti best ni..kalau kyuhyun berlakon mesti best!!! rasa nk tengok citer ni pulak..hehehe:53:PERHATIAN! credit 2 mmg x de link ye.bukan malas ke apa ke tapi mmg x de..harap maklum!terujaok bye2


farrah ♥ suju


← OLDER
NEWER →