☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, April 24, 2011 ☆ Sunday, April 24, 2011
22.4.2011 =)

picture source:click!

assalamualaikum~ kelmarin hari paling best dlm tahun ni..kenapa?sebab haritu birthday saya!!! hahahaha x nak wish ke? hahaha jk jk je :) tapi ada something buatkan saya terharu sangat2 pada hari tu :')

 ok masa rehat saya rehat dgn farhani dan iffah irdina..and tiba2 diaorang suruh saya duduk..saya pun pelik lah pehal budak ni*HAHA farrah dh tuaa -.-* suruh aku ddk??and tiba2 je budak cina nyanyi lagu happy birthday dekat saya sambil bawa kek...aduh! malu kot dahlah kitaorg ddk tengah2 kantin...
and ramai tepuk tagan...hahahha kamsahminda!

and suruh saya potong kek..and saya rasa terharulah sebab dier orang sanggup beli cake untuk saya..huhu luv you!!and yg buatkan saya lagi2 terharunye..Wieyit yang demam2 tu sanggup datang sekolah sebab nak sambut birthday saya..huhuhu rasa nak nangis lah ;')

and saya pun market jap kat sekolah *hahaha start dah koya :P* hahaha and haritu jugak saya kene buli ngan ainur,ain dan put adeke diaorg pergi sorok handphone saya dlm beg muqris?! -.-eeeee..sabor jelah!memang nak kene budak 3 ekor nie!!masih baik akak ainur baik hati dan ramai takut ngn dia..hahaha sayang ekyn! akak baik adek jahat! hahaha sorry ainur!! :P

and rasa terharu ramai wish kat facebook..and tak sangka ada artis yang  wish kata saya! hahahaha *bangga bangga!! xD*

klik gambar untuk besarkan ;))
hahahaha mmg macam beruk je bila dapat wish dari artis..hahahaha and thx kepada semua orang  wish saya kat sekolah dan facebook..may god bless you alwaysss :)))

k0rean_l0vEr♥

Photobucket


← OLDER
NEWER →