☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, April 2, 2011 ☆ Saturday, April 02, 2011
saya mmg tak boleh hidup tanpa awk :'( [1]

assalamualaikum.kawan??saya pasti dgn yakin dah penuh confident bahawa semua orang ada teman! tak kira satu atau lebih..betul tak??(kalau x betul meh aku sekeh sikit JK JK JK)sengih2

ok sekarang saya nak citer semua ttg kawan2 yg saya ade..saya harap and terhibur dan boleh kenal rapat dengan mereka(ngorat pun boleh :P)


ok ini Puteri Nur Syahira Syazwani..erm..saya kenal dier masa form one but saya kenal dier mcm bertahun-tahun dah.kami selalu naik bas sama ..gosip pun sama-sama..hahaha dan hampir buat semua menda sama..dier ni kelakar dan market gak.. and dulu kami gelar dier PRINCESS OF EDIT..HAHA! smpai skrg masih ungkit kes 2..dan kami ahli GBS dlam bas PAK CIK NIK..hahha kami ni mmg kanak2 riang!:face39:SAYA MMG TAK BOLEH HIDUP TANPA AWAK kerana sape nk wat bising dalam bas dan kelas?sape nk ckp KOYA TAK KOYA?? sape nk carik fasal ngan saya??sape nak spam fb saya??sape nak teman saya dlm bas dan gi kedai aunty?sape nak berebut teacyon ngan saya??saya mesti sunyi kalau tak ada awk put..mesti ada satu warna akan hilang dlm kehidupan saya :'(tanpa awk hidup saya tak seceria ini tahu tak!saya sayang awk!! blogger-emoticon.blogspot.com

ok..saya tahu n3 ini sedikit beremosi sedikit..tapi ini baru satu,, insyallah saya akan update byk ttg kwan saya..insyallah..saya sahja buat pu3 dulu sbb saya mmg byk dosa ngan dier..sorry ye put..mahu x aku nyanyi lagu sorry2 utk awk..hehehe:face23:

ok..saya mahu out..nk cari byk informasi dan boleh kongsi dalam blog..hehe assalamualaikum!

k0rean_l0vEr♥

Photobucket


← OLDER
NEWER →