☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Friday, May 27, 2011 ☆ Friday, May 27, 2011
JB :'D

assalamualaikum~  hehe sorilah lama update sbb baru pas abis xam..allhamdulilah lega giler2 hari ni.. and harap result dpt yg terbaikk..aminn~ :D

hari ini bukan nak cerita pasal result but pasal JB! jb? hey..x kan tak kenal..eh! bukan JAMES BROOKE lah.. *saya tahulah anda pandai sejarah -.-..ok aku dh start merapuu..
ok3 sy nk cerita pasal mamat yg hensem dan sparuh manusia kat plenet pluto dunia ni kata dier adalah lelaki HOT di dlm dunia ni!!really? ohyeahh...hahahaha xD and disebabkan saya tergila2 kat mamat hensem ni.. saya dh buat perubahan dekat..
  • music player...cuba and lihat di TOP blog saya..kan ada music player..hahaha semua lagu JB. hehehe :D
  • header!yeah!!bieber fever...kehkehkeh..thx to owner that doodle ;)
  • crusor!haha edit sendiri tuh..:P
and last but no least*ayat selalu muncul dlm karangan BI perenggan terakhir...LOL!
KLIK gambar untuk BESAR PUNYAAA!
hehehehehe skrg bolehlah tgk gambar my pk we setiap hari smbil on9 fb xD


← OLDER
NEWER →