☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, June 22, 2011 ☆ Wednesday, June 22, 2011
demam oh demam

assalamualaikum :) yeah..kita bertemu lagi...rindu giler nk updte blog *ngade betullah minah ni,,hehehe:face15:

sekarang ni musim demam ye??sebab kt sekolah ramai org demam termasuk saya! sedihnyelah.. dahlah masa sy demam tu saya puasa..mak saya kata mcm mayat hidup je saya ni..hahaha sampai hati mak..hu

saya rasa start demam masa kelas sejarah..dahlah time tu sejuk je and saya duduk bawah kipas..bertambahlah demam saya kalo gini keadaan nye :19: and sejak 2 saya terus bad mood..yang x boleh bla nye sempat tu tido dalam kelas p.senitido..hahaha mmg boleh jadi murid teladan betul! :face72:

and tapi yang peliknye bila time balik sekolah bad mood saya terus hilang..sebab dpt jumpa boyfriend kawan kot:120:..borak memang tak ingat dunia tapi masa ni juga Allah menguji saya iaitu duduk dengan kawan2 yang tgh makan ice-cream..tapi sy x terliur langsung yelah.. kalo x puasa pun sy bukan dpt makan sbb bukan ada duit pun..* sibuk bayar barang domo..hehehe sanggup ikat perut sbb domo:w:

hahaha hari ni x datang sekolah..teruk sgt demam saya kata mak...padah tak makan ubat semalam..bukan saje x nak makan but mmg x suka..dh jarang demam tiba2 demam..benci tol lah..:face30:

mak saya cakap..hari ni nak masak ikan sardin untuk saya..yepee!! sayang mak!blogger-emoticon.blogspot.com


← OLDER
NEWER →