☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Thursday, June 23, 2011 ☆ Thursday, June 23, 2011
lawak..lawak... xD

assalamualaikum :) hari ni nak citer something membuat saya malu dan ketawa x igt dunia dah..hahahaha!

tadi saya nak tanya member pasal blog..sebab saya dngar blog ni buat lawak bodoh..so saya tulis gini dengan tergesa2

buka*****!! cepatlah bagi link tuh..saya x sabar nk gelak guling2 ni..hahahaha xDtutup

and tiba2 je ada ada mamat ni hantar chat dan dier kata..

bukahebat mu kan sampai tersalah hantar chat :ptutup

OMGGG!! rupa2nya saya tersalah hntar chat..SEBEKNYE!!! :face30: speechless sekejap..:v::v: and dengan sebeknye ckap..

bukahuh??ya allah!! soriii!!!! tersalah chat.. -.-tutup

anda dier ckp..

buka yelah tuu :p..tutup

huh! mls lyn..fedup giler chat ngan mamat kuat jelir lidah:face4:..dhlah bangga sebab dpt jadi liker ke 1500 dlm satu page and adake dier ckp sy jeles?..huh! mcm org giler je chat ngan dier ni :face23:

and lepas tuu saya terus gi hantar semula chat kt member saya..and dier pun bagi link bog tuh..
and saya baca satu post yg telah menarik2 hati saya utuk baca post dier.. biler abis je baca saya pun gelak macam org giler...sampai meleleh air mata...:face47: and dgn rasa x sabarnye saya pun hantarlah link blog ni kt anak saafie hahahahahha! xD

and dier pun gelak gak.. blog tuu mmg lawak..sebijik macam cerita novel..hahahahha saya bagi:a2::a2::a2::a2::a2: kat post dier... bukan ape sbnarnya blog tu blog member kitaorang gak..tapi kitaorang kureng sikit ngan dier..ramai x suka dier..and kami pun hampir terkantoi biler dier tya saya ngan ank saafie dekat hp..huhuhuhu nyaris~~:face60:


← OLDER
NEWER →