☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Monday, June 20, 2011 ☆ Monday, June 20, 2011
tension!

assalamualaikum..yeah..bertemu kita lagi :) ok..hari ini nk citer something..baru je berlaku tadi..dan mmg menguji kasabaran aku..HUH!:face4:

ok, tadi masa kelas KH,well korangkn tahu kitaorang kene gabung ngan kelas **** and kami ddk belakang sekali..and cikgu bgi kertas KH and sebut markah sekali..ok..mmg sebek masa tuh :g: and biler time nama sy..and adelah dua makhluk Allah pergi tepuk tgn..

lepas sy ucp thx kt cikgu.. sy ckp "bangang" dekat 2 mamat ngan muka tanpa senyuman ayu aku hehehe..and terus lalu dudk tempat balik..and kami pun soseh2 pasal korean masa cikgu ckp depan*bdk baik katakan :P..and member aku ckp.."hem..farrah belakang mu tu pun minat korean"

and aku sambil nuding jari tunjuk kt **** and kebetulan dier padang belakang..and jari sy tu mcm menari lagu GEE dah.. alah..time corus tuu..hehehe and lepas kes tu,, mamat tu selalu padang belakang..ain ckp dier dah padang 3 kali..seram sejuk aku dibuatnye!:face30:

and masa dh abis kelas..dier bebel ckp gini "erghh!!! bising3x(nganjing)" and member aku sound"ehh..bkn dier sama je(mcm tulah kott)" and mereka perang mulut and aku dh bengang dan terus tarik tgn member aku dn lari..xkuasa aku dgr mamat tu bebel..kalah nenek tua:face34:

and aku masih bengang dgn mamat tu..sabor farrah..saborr:face33:


← OLDER
NEWER →