☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, July 2, 2011 ☆ Saturday, July 02, 2011
yeah !! hands up !

assalamualaikum! hari ni sepatutnya semua sekolah kan??hehehe saya dan put je tak..dan hari ni ada 1 murid 1 sukan 1 malaysia kan? saya tak pergi..heee :face23: bukan sbb larian tu tapi pasal sukan esok.-.-

sbnarnya ada dua sebab saya tak pergi..first! tak de transport. ayah tak de..and poknik tak boleh ambil..hemm..cam ne nak buat..ponteng jelah jwbnye! second pulak sebab pakaian.mana nak cari seluar slack saat-2 akhir..huh! malas layan, baik lyn laptop dari berjemur tgh padang tu.blogger-emoticon.blogspot.com

hari ni saya ada edit sikit blog yang buruk ni..dulu theme dier ala-2 pink sekarang purple! lagu pun dah tukar ke This Is Me-camp rock.. lagu ni best sgt-2serulove boleh hati jatuh golek-2 biler mendengarnya..*k,saya tipu blogger-emoticon.blogspot.com

HAHAHA! doakan saya rajin biler nk edit bog yang buruk ni yee blogger-emoticon.blogspot.com

............................................................

2PM dah comeback! best lagu tu! tapi gaya diaorg ala-2 BIGBANG..kan??*please jwb yes~ HAHA..blogger-emoticon.blogspot.comnickhun hensem dlm MV tu..but saya suka dier comey dari hensem..btw, mybe saya ni "kuluk sikit" but ni my first time dgr nickhun x nyanyi rap..hahahaha KOYA kan? hehe:face54:

sekarang dah 2M org tengok video ni!!:a1:




← OLDER
NEWER →