☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Monday, July 25, 2011 ☆ Monday, July 25, 2011
puthree seorang budak yang nakal! :P


yeah..tajuk sy lain dari lain..yeah kerana hari ini ramai orang jadi mangsa PUTHREE ..xcaya ce baca kat bawah

MANGSA PERTAMA : FARRAH HANNANI


tgk tu!!! dier saje wat saya malu..skrg dah ramai like..yang ni dh lama..tapi dh ramai dh like..kalo esok entah berapa dah org like --" grrr..mcm !@#$%^&* je rasa. dhlah gambar dier print tu boleh baca dengan clear dan jelas!!! kantoi dh saya dan ramai je ngucing saya tdii..sabor jelah Farrah Hannani oii !!! :P

 

mmg puthree syazwanie saafie  saje nak cari  pasal ngan saya -.- tgklah kau put  ..ade lori ada bas..esk nnti saya akan balas..YEAH!!!FIGHTING!! ^^,

hari ni punuh dengan kesebektan -________________-"

UPDATEEEE!!!!

ok..hari ni sy nk tunjukk gambar put mmbuli org..OMGGG! so PANASSS!! :P

MANGSA PERTAMA : KAK NANA 





BHAHHAHA biler kak nana ckp mental dier ckp mentol..biler kak nana kata lempang.. dier kata lempeng..xpe put..nnti saya hantar awak ke wad dahlia :) .. -.-"


MANGSA KEDUA: MUHAMMAD LUQMAN


muka budak suci and ramai org kata kau mcm pompuan OMGG#jelez doh!! aku BHAHAHHAAHHAHA xD sorry luqman..TERupload :P
p/s: npe gmbar dier lebih ramai like?? #jeles weii --"

HAHHAHA yang ni saya xleh bla.. saya rasa gambar ni tahun lepas punya..xsangka put simpan lagi.. #kot2 put..bhahhaha xsampai hati nk ckp.. :P saya x tahu npe put jadi nakal sebergini..ada hantu rasuk dier ke ?? tapi x hestria pun#farrah dah koyaa -.-..rasa x sabar pulak nk tahu sape jadi mangsa keadaan PUTHREE SYAZWANIE SAAFIE  yang seterusnya :)
btw,put you dh market dekat blog i ;)


← OLDER
NEWER →