☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, August 20, 2011 ☆ Saturday, August 20, 2011
alahai ~

Photobucket
 assalamualaikum :) okay pada pagi  yang cerah niee,, hahaha saya mahu share something yang istimewa kat you all terutama KPOP fans :)) HAHA saya nak tanya siapa sini kenal MAX  24;7 ?? hahaha ala, yang MPOP tuh..kalau korang semua nak tahu diaorg dah keluar MV PERTAMA diaorang..saya ingat dah kene kutuk habis ,tak nak teruskan tapi mereka tetap teruskan..hahaha nilai yang amat bagus :P #bodek je tuhh --"


ok ini komen sya pasal video ni..saya bukan nak kutuk sebab tak baik kutuk2 di bulan ramdahan iee#tunjuk baik leteww..HAHA xD
~ayoyoyo minachi..nape baju tu macam tak cukup kain je..tak cukup bajet keww? :> lagipun bulan ni kan bulan ramdhan ,tolong hormat sikit yee :)
~sumpah! saya ingat diaorg keluar dari limousine macam mv 2PM-Hands Up .last2nye van jee . alahaii sian nyelah~ -.-
~kalau korang baca lirik diaorang , alahai entah pape je..hari isnin tulah selasa tuh lah.. lagu ABC lagi sedap woii..
~tarian dieroang macam tak bersemangat je.puasa kott..alahai keciannye dier.hahaha#overnye saya.HAHA -.-
hahah cukuplah 4 tuh.. kalau ade apaapa comment jelah post nie yer..boleh ngumpat cerita samasama . HAHAHA , and you know that, masa first time saya tengok video nie , expression muka sama sebijik macam ni :-



← OLDER
NEWER →