☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, August 27, 2011 ☆ Saturday, August 27, 2011
the last man standing ♥

assalamualaikum! selamat pagi everyonee ! ok,sebenarnya saya nak update tentang ni hari semalam , but saya penat sangat lepas isyak , saya terus tidur . HAHAHA #molek lah perangai gitu --"

ok ! lagu SUPERMAN lagu kedua SUJU yang saya minati selain Mr.Simple dah keluar! hoho syokk abis! lagu ni memang gempaklah! #sorrylah buat post yang hampir sama jee . dah nak buat camnelah saya dah tergila2 dekat lagu nie.. huhu sorry lahh :P

 
hahaha lagu  ni macam mengingati Super Junior lah..huhu tak lama nanti Leetuuek dan Heechul akan masuk army.. :( tak bestlah nanti ,pada 2020 akan datang baru 13 ahli akan bersatu semula dan time tuh saya dah tua umur 23tahun.. ish2 --"


← OLDER
NEWER →