☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, August 28, 2011 ☆ Sunday, August 28, 2011
Selamat Hari Raya!!! :D

Photobucket
asslamualaikum :) yeah!! hari ni maybe hari last untuk post minggu ini sebab kita nak balik kampung dah!! #excited xD tahun nie balik dua-dua kampung temeroh dan raub :) harini walaupun cuti tapi kitorang satu family tetap busy..busy kemas rumah!! huhu x sukanyee -''- tapi family busy kemas rumah tapi saya pulak busy hantar ucapan raya kat facebook #haha molek letewww :P

and hasil ucapan saya..saya dapat sebanyakk..

sila tekan gambar kat atas!! WAJIB! :P
hahaha amacam ??? femes tak saya? hahaha xdelah gurau jepp..semuanye ucapan raya jee. :) thx tau koranggg :') luvyouallsomuchhh!! auww xD

kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua blogger,kawan2 dan semua umat islam yang membaca blog saya :) jangan main mercun tau! nanti tak dapat duit raya! haha :'D

ok..minggu ni kerja saya ialah mengutip duit raya dekat semua kawan2 so..get ready you all ! :P
p/s:: post kali ni mcm tak matang je kan?? --"


← OLDER
NEWER →