☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, September 18, 2011 ☆ Sunday, September 18, 2011
#1


assalamualaikum + annyeonghaseyo :)

yeah !! akhirnya blog saya dh siap sepenuhnyee , semua dah tukar dengan lagu blog sekali . okay tajuk lagu blog saya ialah only you -2PM version acoustic . bestkann ? napelah suara diaorang merdu sangat ><

esok sudah kene sekolah , owhh tidakk ,saya benci hari isnin !! tapi masih baik subjek esok bestbest kalau tak nak ponteng jee walaupun hari tuh dapat jumpa buah hati saya . #k,tipu :P

ok, semalam ada orang mecarut dekat saya . HAHAHA igt saya takutlah hingga nak kunci dalam bilik lamalama ?? haha sorrylah bro , gua x goyanglah ;P


hahhahha jantan tak ade budi bahasa :)

biler dier hantar msg gitu dier ingat gua takutlah yee . hahhaa jgn harap lah budak ! aku tak ade rasa cuak langsung  pun dengan perkataan mulia yang kau bagi tuhh . #sorry terguna aku , kau . dan saya balas gini dekat dier ..


hahahha thx siapa yang sokong saya tuh . lagipun saya dah kenal lama mamat tak ade guna tuh , tak salah saya since darjah 3 or 4 lagi .. tapi saya bukanlah jenis yang suka mengaibkan orang . so dengan cara saya nak lupakan hal ni , saya terus block mamat ni . senang cerita . :]
hari ini chelsea lawan Man U . hohoho go MU . korang mesti mng!!!! :D


← OLDER
NEWER →