☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, September 10, 2011 ☆ Saturday, September 10, 2011
cikgu saya rock ! :P

 gambar ni xde kaitan ngan tajuk . :D

assalamualaikum + annyeonghaseyo :)

wahwahwah lama dah tak update blog . rindu giler 2 kat awk , blog :') \k,gila ./ HAHAHA ok , hari ni saya nak cerita pasal dekat sekolah . pasal cikgu . hahaha gambar ni serious kelakor . siapa yang kawan dengan saya mesti dah tengok , yang belom , jom lah tengok :))

zoom untuk tengok dengan lebih jelas .

hahaha lawakkan ? cikgu saya sporting ! mengajar dengan pakai spek mata hitam , molek leteww cikgu :P . hahaha and sekolah saya ada comment gambar nie dan tanya , "ada yg bawa kamera ke sek ke?" firstfirst tuh terkejut jugak , and lamalama tuh saya balas "yup,kami bawa kamera untuk buat video meandmynet :)" amacam hebad tak ayat saya ?? \lagipun memang betul kamera tu untuk buat video . Farrah tak main tiputipu ni okayy :P/ muahahaha !! #pandir si farhani pergi like comment sekolah -.-

tu je saya nak cerita , takada dah , nanti kalo saya ada idea , insyallah saya update nanti :) btw , pusingpusing dekat fesbuk , saya terjumpa post ni. auww , lawak + sweet giler :*

 proff Aaron Aziz gituh . muahehe xD


← OLDER
NEWER →