☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Thursday, September 15, 2011 ☆ Thursday, September 15, 2011
hate you .


assalamualaikum + annyeonghaseyo ;)

hoho amacam ? ganas tak tajuk dan gambar post kali nih ?? muahehe bukan mudah korang nk buat saya naik angin tibatiba kann ? tapi yang kali ni saya rasa geram sangat dekat seorang jantan niee . ye saya tahu , tak elok kita jaga tepi seluar orang kan ? \saya maksudkan lelaki so seluarlah kan . ada laki pakai kain ? okay kain pelikatt --"/ tapi dier ni sungguh erghh , korang bace jelah status saya kat FB nihh -.-

pedas tak ayat saya ? :3

sjujurnya ayat nih bukan saya reka sesuka hati mmg real terjadi . hahaha tak tahu kat manalah idea muncul pasal gula berapa kilo tuh . mcmmcmlah kau farrah , ;B okay , dier nih mmg mulut manis , gunalah perkataan sayangsayang gituhh . and biler pompuan tak layan sikit , terus merajuk . apa kes doh ? kau bukan pakwe atau apaapa pun , yang kau melebihlebih ni pehal ?? and terus tak tegur macam tak kenal je antara satu sama lain . ehhh , awk jgn buat saya main ayat kasar sudahlahh bro ;)  saya bukannya apa , just x suka cara awak layan perempuan jeee . perempuan pun ada hati dan perasaan jugak bukan awk sorang jee . tu bengang mcm !@#$%^&* jeee . :3

tapi ....

saya buat sendiri quote nih . hahahha #bangga dalam 1 saat . okay . dah .__.


← OLDER
NEWER →