☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Thursday, September 29, 2011 ☆ Thursday, September 29, 2011
nada cinta ♥


assalamualaikum + annyeonghaseyo :)

yeah !! hari ni memang excited gilergiler sebab hari nak cerita pasal pakwe saya . auwww .dier sangat hot mehh , maybe dalam tahun nie saya lebih tergoda pada dier sorang shaja ;) sapesape? okay meh kita kenalkan . #gedik saje minah nie --"


perkenalkan inilah pakwe saya  RANDY PANGALILA ♥♥ HAHAHAsejak muncul cerita cinta kirana saya dh jatuh hati smpai tergolekgolek disebabkan dier !!! OMGG xD  dier ni dahlah katang , hensem , romantik .. erghh semua ciriciri yang saya minat semua dier ada ♥.♥  and tadi saya dan iffah irdina seboklah cerita pasal randy pangalila and dier kata camniee :-

saya : erghh!! randy pangalila hensemlah weii . dhlah katang romantik , macho blablabla ..
iffah : amboihh dah korean kau nak cmpak mana ?
saya :errr . fly to seoul jap :B

kejam tak saya? -..- okay saya just gurau je tuhh . korean tetap di hati saya.. the number one yeah!! but buat masa sekarang nie tengah tergilagila kat randy pangalila . HAHA .sekarang di astro ria ada cerita nada cinta . auwww memang cerita tuh best sebab ada luna maya #hot gituhh . HAHAHA :P


Faris adalah anak orang kaya raya dan terpandang yang sedang menjalin hubungan dengan Luna, seorang guru musik dari keluarga biasa. Hubungan ini ditentang oleh Tirta, ayahnya. Faris dipisahkan dan dipaksa menikah dengan Nia. Sementara itu Luna ternyata hamil dan melahirkan anak perempuan yang kemudian diculik oleh adik Nia dan dibuang di panti asuhan.
Enam belas tahun kemudian, Nada, anak perempuan yang dulu dibuang oleh adik Nia, kini sudah tumbuh menjadi remaja yang cantik dan sangat mencintai musik. Nada selalu dibayang-bayangi keinginan untuk segera bertemu orang tuanya yang entah ada di mana. Nada nekat kabur ke Jakarta. Ketika tiba di Jakarta Nada nyaris saja tertabrak mobil tapi berhasil diselamatkan oleh Luna. Sayangnya pertemuan anak dan ibu ini tidak membuat mereka saling dekat.
Nada kini bergabung dengan pengamen jalanan. Lalu Nada dan teman-temannya membangun sebuah warung di depan sekolah mewah, di mana Luna ternyata mengajar musik di sini.
Nada kembali bertemu dengan Luna. Ketertarikan yang sama terhadap musik perlahan-lahan membuat mereka semakin dekat. Sementara itu Ricky, siswa favorit di sekolahan ini, terpesona dengan kemampuan menyanyi Nada. Hal ini membuat Rasty, pacar Ricky, menjadi cemburu dan ingin menghancurkan Nada. Rasty selalu berusaha menyingkirkan Nada.
Kemudian diketahui bahwa Rasty ternyata adalah anak Faris dari Nia. Akankah Rasty dan Nada memperebutkan cinta Ricky seperti kedua orang tua mereka dulu? Atau akankah ini membuat Faris kembali kepada Luna??
macam best kann ? hope cerita ni tak macam cinta melody yang menghancur harapan saya jee -..- #k,taksabit :P


← OLDER
NEWER →