☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, September 3, 2011 ☆ Saturday, September 03, 2011
saturday ♥

 
please love me,september :')

assalamualaikum :) good morning everyone ! amacam raya ?? best tak? dapat banyak duit raya tak? muahehe lama dah saya tak update blog..rindu gilergiler dekat blog :') haha sorrylah tahun ni nope post pasal raya . bukan apa , saya tak ada gambar raya tahun ni . sadis kan ? hukhuk !! but tahun depan mesti meriah nanti ! dhlah balik kampung belah mak and kami sekeluarga akan dapat seseorang istimewa . auwww , tak sabarnya ! but tahun depan saya PMR and adik saya UPSR . HAHA abislah sayaa --" and adeke ayah nak buat tahun tanpa internet ? WhatTheFish!? mamposlah saya !!! -.-

ok, pada puku 2.30 tepat ! saya , aishah , put  , oppie , fana , akan pergi kenduri kahwin cikgu LC kitaorang cikgu Idayu ! hahaha nonono gelaran cik dah tapi puan . hahaha jokejoke onlyy ;) kitaorg dah tengok kad kahwin cikgu , Ya Allah comey+lawa giler ah!! Doodle beb!! bekas cikgu pratikal kitaorang dulu yang buat . huhuhu jelesnye lahh ><  #nanti bila nak kahwin , nak buat kad kahwin gambar doodle jugak lah. haha♥

lawa tak? HOHO saya pinjam gambar cikgu azah sekejap :D

saya pakai baju raya tahun ni bila pergi keduri kahwin cikgu . BLACK & WHITE . hahaha  and of coz kami akan pergi beraya umah kawankawan dekat Sg.Isap dan Bukit Rangin nanti . hahah duit raya saya kali ni tak banyaklah baru je RM.74 je . sikit tuh ! dulu 200 lebih . tak akan sebab saya ni tua dah kot , diaorang tak nak kasi duit raya dah . tak aci sungguh !! huhu  Y.Y


← OLDER
NEWER →