☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Monday, October 3, 2011 ☆ Monday, October 03, 2011
chill lah weii :D


assalamualaikum + annyeonghaseyo blogger-emoticon.blogspot.com

yeah ! kerja sekolah takde! sumpah best! and hari ni tiga masa cikgu takde. yuhoo ! blogger-emoticon.blogspot.com and tadi ada ancident yang 'lawak' bagi kami but lastnye tak best langsung -..- kitaorng just nak bergurau but tak sangka diaorang take seriously . but first ! saya nak minta maaf kalau sape yang terlibat dalam kejadian tu terasa apa yang saya cakap sorry yee :face54:#buat muka simpati.

okay camnie , tadi kitaorang main bola tampar tepi makmal computer and budak ni main bola belakang makmal computer jugak so dekatlah kan ? and bola tu tuju ke arah kitaorang and budak cina kelas kitaorang bukan sepak ke arah diaorang but ke tempat lain . benganglah diaorang kann ? hahaha and then bola kitaorang pulak kene kat area diaorang and diaorang sepak bapak giler jauhnyee and kitarang speechless lahh :face27: and then lee choo tolong ambilkan bola tuh . #thank :D

and bola diaorang kene area kami balik and member saya pun ambil bola and datang sorang budak laki lagi tinggi dari saya -.- dengan muka berpeluh-peuh and dier cakap "akak , tolonglah , saya cakap baik nie" dengan suara garau + tegas memang membuat orang speechless betul . and member saya terus bagi bola , dier takut giler time tuh and terus bola tuh tak dah ke area kitaorang kalau datang bukan kitaorang nak ambil dah . takutlah katakann :face30:

but saya suka satu je dengan laki tuh ialah dier still beradab dengan kitaorang yang tua setahun dengan gelaran 'akak' . and lepas tuh lee choo cakap "kenapa awak tak cakap balik macam niee "dik..akak pun cakap baik niee" '. HAHAHHA sumpah lawak giler time tuhh . and sekarang kitaorang menganjing member kitaorang cam tuhh :face39:
moral of the story :: jangan kuat mencari fasal ngan orang terutama lelaki


← OLDER
NEWER →