☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Thursday, October 6, 2011 ☆ Thursday, October 06, 2011
misi kami bermula !! :D


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

hehe hari ni saya nak cerita pasal semalam . semalam kami ada buat satu misi besar . HAHAHA mcm tak matang je kann ? huuuuu~:face67: kesah benda saya :P okay semalam kami buat kaji selidik untuk folio geografi kami iaitu pasal telekomunikasi . kawasan kajian kami di Seri Kuantan . hohoho belakang sekolah kitaorang je kott . hehehe sengih

and banyak giler cabaran kitaorang salah satunya orang tak jawab panggilan kami . sumpah! tension giler kami :face33: and lagi sebab situ majoriti cina so banyak anjing kat situ . huh! tekan loceng anjing menyalak kat kitaorang . and ada satu time tuh kami nak balik and saya dan aishah lalu tepi kanan and yang lain belah kiri and tiba2 ada seekor anjing besar dari belah kanan saya menyalak dan nak kejar saya dan aishah! ya allah , sumpah time tuh saya takut giler:face59:. allhamdulilah anjing itu terikat . kalau tak saya maybe ada hospital lah nie.. #fikirjauhbetol --"

allhamdulilah , cukup pun 20 borang selidik yang kami nak . thxlah kepada pihak responden2 yang dipaksa oleh kami . muahehehhe sengih2 and kami ada beberapa gambar BUKTI yang kami pergi ke kawasan kajian . kitaorang tak tipu okay . *disebabkan cikgu cakap macam nie "saya memang tak boleh nampak apa awak buat tapi Allah sentiasa melihatnya~" takut nyah biler mendengarnya :face31:


yeah!! tak sabar nak serbu rumah orangg xD

 
hai swiitt :D

itu saya -..-

thankslah abang sebab tolongg :D
saya sayang giler dekat anjing ni sebab menyalak kat saya -..-
hahaha tulis jangan tak tulis  xD

>
yeah!! ada pun orang nak layan TT_TT

hahahha saya suka gambar niee !! :D
 
hahaha lawoklawok xD

 
peacee !

rumah orang pun nak posing gak ke? HAHAHA :P

memang happening paroklahh ! HAHHAHA #ayatorangbengong --"


← OLDER
NEWER →