☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, October 29, 2011 ☆ Saturday, October 29, 2011
sumpah best! :D




assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

yeah , 11.11.11 \nice number/ hari ni hari paling happening pada minggu ni sebelum saya preksa . hehehe bak kata kawan saya kita "release kan tension hari ni". muahehhe bila nk studynyee? muahehehe no comment :face71:

okay pagi tadi saya dan aishah pergi ke sekolah lama saya iaitu SKSI sebab hari ni ada kokoria kat sana . ala2 macam hari katinlahh but meriah lagilahh . and ASTRO TVIQ datang sekolah ! wahhh !! memang meriah gila and saya jumpa artis kat sana . hehehe ce teka siapa?? :face50: okay , beliau ialah .. :-


Asrul Zaidi !! alah yang dari rajalawak dan suka cakap oraittt~ hehehe masa jumpa dier face to face masa dier tgh shooting so xmau ganggu and jumpa lagi dier dekat dewan and ambik kesempatan tangkap gambar ngan dier . memang selok macam kera comey dapat bunga pun ada gak . muaheheheblogger-emoticon.blogspot.com


okay muka tu tengah cover selok tuhh . hahahaha xD
tahape2muka saya kan? -..-

lepas abis selok , kami beli makanan macam guna kupon ,sedap2 gak makanan kat situ ,hehehe thanks aishah sebab belanja makangg . kenyang perut dengg . muahehe:face40:

and puthree saya datang umahh , and terus wat study group ,belajor math , cikgu aishah ajar . hehehe rajin dier ngajor kitaorang . yeshhh . kita kenelah kongsi ilmu ngan kawan , bak kata budak 2RK1 sharing is caring .ok pepatah ni sokmo muncul time musim preksa. HAHAHA faham2 jelahh~ :face15:

and tepat kol 6 , kami bersiap nak pergi pasor malam , yes tepat masa kitaorng bukak pintu pagar terus hujan turun dgn lebatnyee . masa tuh kitaorang . "erkk :face30: kita tunggu 5 minit yee" . and hujan pun stop , allhamdulilah . and separuh jalan tuh , hujan turun balik \masih baik bawak payung/ and smpai pasar malam terus beli.. macam2 . hahaha #selok

and mak call , ckp mak aishah dh tunggu lama . What? kami baru nk bertolak balik , kecoh lari balikk and mak dier dah balik biler dpt msg aishah and diaorang balik ngan ayah puthree malam tuhh . maseh baik mak tak bebel kat saya pasal kes nie. huhuhuhu :face21:

and malam ni MAN U lawan ngan Everton , allhamdulilah MAN U mngg. kalau tak botak lah rooney sebab kalah lagi macam dulu #kidding yang MAN U vs MAN C dapat 1-6 . bhahah time tuh selok nganjing member yang minat MAN U . sial toll :face33:

okay dah banyak membebel ,karangan pun tak pernah sepanjang niee . muahehehe hebad kan saya ?:face23:


← OLDER
NEWER →