☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, October 12, 2011 ☆ Wednesday, October 12, 2011
sumpah geram -.-


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

hehehe hari ni (12.10.2011) hari paling memalukan dan hari paling geram yang saya pernah lalui erghh . saborjelahh --" tapi kelakor ada gak . muahaha bak kata encik luqman "korg yang cari pasal dulu .." and saya cakap "apa kitaorang pulak" and dier kata balik "korg g duduk blkg sape suruh" erggghhh . :face33:

itu bukan cari pasal lahh . tapi terdesak , muahaha :face49: mmglah terdesak , diaorang tak nampak ke seat tempat saya selalu duduk dier punya penyandar dah rosak ?! and yang duduk belakang bukan saya tapi puthree , ainur dan suraya . saya still setia ngan kerusi saya yang rosak tuh \romantikgituhh/ :face30:

and si aliff still berkeras nak duduk belakang and kitoang bagilah and cara si aliff balas dendam dier gi tangkap gambar SAYA DENGAN PUTHREE SAHAJA! sue dan ainur xnak pulak ke ? \akutahulahakunganputhreecomey/ mesti muka kitaorang tah apaapa jee --" and ainur pun pergi ke depan ,  and thinesh terus ddk sebelah and aiman pun tumpang sekaki, so put dan suraya pergi ke depan . and tinggal saya sorang2 . waaaaa! sampai hati korangg :face21: and time nilah si aliff ambik gambar saya dan terus tunjuk kat thinesh dan luqman and terus diaorang gelak . erghhh! sebekkk blogger-emoticon.blogspot.com

and saya lari ke depan but saya lupa nak ambik beg kt belakang . erghh terpaksa ambik kat belakang and diaorang sempat gelok kat saya and tangkap gambar dengan kemara canon dier tuhh . tak heranlah ngan conan eh silap , maksud saya canon awak tuhh ! hahahha jk jk jk xD and tak lama tuh ada orang panggil nama saya , tak pasti suara langau sape panggil  :face4:  lepas pusing je terus aliff ambik gambar ! erghh! serik2 -.- sejak tuh tak pandang belakang dahh.

and ada satu time tuh muqris nak balik and terus aliff pergi ke depan and ambik gambar puthree. terkejut chimpanzee put . hahaha sian kau , puthree :face15: saya tak tahulah si aliff nak buat apa ngan gambar tuh but jangan upload facebook , tolonglahhh . :face22: huhu kalau hanis ada harini sumpah gempak bas. sian poknik kene layan kitaorang . muahahha xD saya ingatkan hari isnin tuh hari last kene buli , tak sangka hari ni kene lagi. tak tahulah camnelah esok . --"

pelik ke kalau saya tak pernah couple hingga sekarang ? -.-


← OLDER
NEWER →