☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Tuesday, November 22, 2011 ☆ Tuesday, November 22, 2011
harimau malaya auwmmm!


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

yahooo! hari ni sumpah seronok , yeah! harimau malaya menang 5-4 . fewitt! cayalah korang!
:face9: saya ngan mak saya galok gelok sebab menang , paling saya sayang ialah khairul Fahmi Che Mat !! dia lah keeper terbaik pernah saya jumpa !!blogger-emoticon.blogspot.com

jangan sedih pasukan garuda.. 2 tahun akan datang boleh buat terbaik , tapi yag pasti Harimau Malaya akan buat lebih terbaik , saya yakin yang amat!!! blogger-emoticon.blogspot.com dan tengoklah gambar kat bawah , sy jumpa kt FB. hhahha lawok dohh xD



                        :103::103::103::103::103::103::103:

hari tuh saya jalan ke blog akak Hazirah nie , dia ada buat tutorial pasal buat Simple angst fanfic poster , wuhuu tiba-tiba saya excited nak buat so bawah nie ada beberapa hasil tangan kayu saya :face72:
Ricky ❤ Nada . auww :D (nada cinta)

Kyuhyun ❤ IU :D

Taecyeon ❤ Yoona :D (scandal dalam Family comes here)

Changmin ❤ IU (dari rancangan Heroes)

Victoria ❤ Nichkhun (we got married)

Yong Hwa ❤ Seohyun (we got married)

OK or KO ?? hehe takpe , lama2 mesti teror kan?? heee blogger-emoticon.blogspot.com


← OLDER
NEWER →