☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, November 12, 2011 ☆ Saturday, November 12, 2011
saya nakkk !!


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

yeah! hari ni saya nak cerita pasal korean. tadi entah macam mana saya pergi ke tumblr.com and disitu saya ramai follow orang yang minat korean terutama yang but graphic and gif . dieorang memang kreatif! jeles giler blogger-emoticon.blogspot.com

and saya stop dekat satu page nie and dier tunjuk sutu gambar ni dan ia membuat saya meroyan giler . erghh tolonglah faham :face47: gambar ni juga membuatkan saya nak mendesak semua orang membelinya but bagi saya mustahil sebab nak beli jauh nun kat Canada , kene charge lagi mampoihh gua  blogger-emoticon.blogspot.com but saya nak sgt benda tuh sangat . tolongggg #buat muka simpati:face51:

apa yang saya beria sangat tuh ? ni ha tengolah bawah





kan? rasa nk menjerit sampai rumah roboh pun boleh , Ya Allah tolonglah, bag dier lawa-lawa dan semua kumpulan yang sya minat . okay benda ni harga $18CAD . huh , berapa ye kalau ditukar ke duit malaysia #malas fikir:face48: and benda ni jual kat sini

shopping jangan tak shopping ;D

p/s:kalau nak beli , boleh tak belikan bag tuh untuk saya ,muahehehe #mukatembok. btw gongchan tu comey kan? muahehe :3


← OLDER
NEWER →