☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Thursday, November 10, 2011 ☆ Thursday, November 10, 2011
suka lagu indon dan korea berbanding melayu :)


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

yeah selamat pagi everyone . yuhooo hari ni saya tak sekolah sebab poknik tak ambik pulak hari ni. kesiannyelah saya tercongok depan rumah tuh dari 6.33 a.m higga 6.55 a.m . seronoknyelah time tuhh:face34: and pagi2 saya dah dah tengok video matluthfi yang terbaru . gempak gila!




HAHAHAHA okay back to the topic . kenapa saya suka lagu indon dan korea berbanding melayu? well salah satunya lagu indonesia nie lagu diaorang best , lirik tak merapu dan sedap sahaja biler mendengarnya but sometime ada jugak lagu dierorang entah apa-apa dan x masuk dek akal. salah satu lagu yang saya minat sekarang ialah




hahaha terjebak dari nada cinta lah nie xD but biler korang fahamkan lirik lagu nie sumpah best. lagu ni nak kata lagu cinta tak jugak untuk sahabat pun ya jugak . sekarang ramai dah nyanyi lagu nie . yeah coz everything gonna be okay :) and korang perasaan tak lagu indeosia sekarang banyak lagunya campur dengan bahasa inggeris? haa , itu maybe salah satu penarik peminat menyanyi lagu diaorang .... kot?? *sama jugak dengan korean. blogger-emoticon.blogspot.com

and lagu korea pulak . well majority remaja sekrang sudah tergila-gila dekat korea but ada je orang dengki kata "diaorang minat sebab mamat-mamat korean tuh hensem , padahal muka poyo gila!" hello! kitaorang minat dierorang bukan sebab face dier but lagu dan tarian diaorang. saya tahulah korang tak reti -.- ish buat saya hangin satu badan jep:face33: ce korang dengar dan tengok video nie :-




yeah saya suka lagu nie , ada orang cakap kita minat lagu korean sebab bunyinye sedap but kita bukan tahunya makna apa yang dier kata . yes! itu memang betul kita merapu2 nyanyi but tak tahu apa yang kita sebut dan maknanya but kita boleh tengok dier punya eng sub video  atau baca lirik yang ditafsir ke english. so kita cuba fahami lagu tersebut dengan lebih mendalam :) and cerita video diaorang menarik salah satunya lagu davinchi - don't say goodbyeblogger-emoticon.blogspot.com




lagu melayu? saya tak kata saya tak suka but kurang mengemarinya *cewahh . kadang-kadang saya dengar lagu melayu and fahami lirik lagu mereka kadang terfikir "bakpe lah lrik lagu niee macam apa jee --" " dan terus tukar siaran radio. bukannye tak best but kadang2 lirik tuh tak masuk dek akal . kadang2 tuh nyanyi jugak hehehe  but ada satu video dan lagu melayu yang saya minat sekrang . ini pun dapat tahu daripada matluthfi blogger-emoticon.blogspot.com insayallah saya try minat lagu-lagu tanah air kita . *walaupun lagu tu tak menarik minat saya. teheee :D




entry ini hanya untuk luahkan perasaan ,takdenyelah nak kutuk-kutuk pun. hehehe punyalah bosan duduk rumah smpai sanggup update berpanjang jela --"


← OLDER
NEWER →