☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Tuesday, November 15, 2011 ☆ Tuesday, November 15, 2011
tak suka !!! :(


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

hoyyy , hari ni sangatlah bosang di sekolah blogger-emoticon.blogspot.com first-first tuh cadang dah malas nak pergi sekolah but minggu ni minggu last . hemmm datang jelah :D kat sana kitaorang main kad , gosip , tidur .HAHA tu jelah keje kami xD

and tadi time LC , ada cikgu masuk , cikgu satu malaysia kitaorang panggil . dier buat magic . wuhuuu magic nyeee --" kene kantoi sokmo ngan cikgu tuh , cikgu tuh ketawa mcm orang giler disebab kitaorang kene kelentong bulat-bulat .blogger-emoticon.blogspot.com

owh yee, saya dah janji nak cerita tentang semalam kan? okay, semalam saya kene panggil dengan Puan wongdan kene pergi ke bilik informasi lepas rehat with munkit , rahman . iffah dan anis tak datang hari tuh . first-first tuh fikir "bakpe kene panggil nie? aku ada watsalah ke? huu mintak dijauhkan" :face16:

and cikgu bincang-bincang and cakap "korang semua kene ditukarkan kelas" whatthefish? serious? saya dah speechless time tuh , pandang semua orang yang dipanggil , semua muka pucat abis . erkk malang nyelah saya blogger-emoticon.blogspot.com and cikgu sedapkan hati , cakap "ini untuk kebaikan korang dari ancaman bla bla bla" tapi yang penting bukan sebab result kitaorang teruk but apa entah. allhamdulilah , result saya tak teruk yang disangka :)

masuk je kelas , semua budak termasuk budak cina yang saya tak rapat sangat serbu syaa dan tanya macam-macam kat saya , macam saya buat salah jee -____-" and diaorang tak suka saya pindah kelas . wahhh terharunyaaa , thanks you :face9: and saya menangis sebab terlampau terharu dan juga sebab ain dan aishah cakap something sampai saya menangis . hukhuk TT_TT

and geng-geng budak aspuri masuk and semua orang terkejut giler and semua tak puas hati . heee don't worry guys, masa rehat kita still boleh jumpa kan? ;D but rasa sedihlah sebab kitaorang baru kacip giler-giler masa tengah tahun kan? tahun lepas kitaorang memang jarang bertegur sapa , just senyum gitu-gitu jepp blogger-emoticon.blogspot.com

but don't worry guys , saya akan sentiasa ingat korang sampai mati :) LOVE YOUblogger-emoticon.blogspot.com

btw, hari ni birthday mak saya, yuhooo! happy birthday mummy , may Allah bless you always , nanti kita gi shopping tudung lagi yeee . heee:face39:


← OLDER
NEWER →