☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, November 20, 2011 ☆ Sunday, November 20, 2011
TC3 :DD

assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

yahoooo! semalam hari paling banyak emo yang pernah saya alami. heee dan semalam kitorang pergi ke TC3 dalam hutan . hebad kan kitaorng *sila puji* muahehe:face50: dekat Teluk Cempedak ada tiga tempat , TC 1 \palingramai/ TC2 \tempatorangdating.whopss!/ TC3 \tempatrahsiakitaorang :D/

and kitaorang berkumpul ramai-ramai pukul 3.30 dan bertolak keTC3 and masa nk lalu jambatan , ada 2 ekor monyet *anak ngan mak lah*, and tiba-tiba dia kejar saya dan iffah , time tuh , sumpah! saya takut gila sebab saya bawa kek dan air pepsi . masa dia kejar, pecut sya lari dan campak air pepsi ke dalam longkang .

and monyet tuh stop kejar kitaorng \saya dan iffah kene/ fuhh selamat kitaorangblogger-emoticon.blogspot.com . memang time tuh saya jerit "Aaaaaa! tolongg monyettttt!" and makcik tuh jerit gak "Ya Allah besarnya monyet" lagilah galok aku jerit . sumpah fobia giler time tuh blogger-emoticon.blogspot.com and saya simpan cake tuh dlm bag anis yg kebetulan datang . thanks anisss :face56:

and jalan ke TC2 saya dan iffah mmg berhati-hati , yelah takut sangat . and ramai nyakat kitaorng smpai aku mngis sbb takut punya pasal --" smpai TC2 saya mngis sebab malu+takut+penat , semua perasaan ada time tuh. and tak lama tuh, Lee choo ajak gi TC3 and dier kata "korang masing-masing jaga mulut time nak pergi TC3" gulpp! ada pulak masalah baru datang --"

and time nak pergi , mulut masing-masing senyap just bunyi mereka merungut penat jep. HAHAHA xD and sampai je . Ya Allah cantiknya ciptaan-mu Ya Allah :face2:

yeah everybody welcome to TC3 :DD

welcome to TC3!! :D

dari kiri: oppie,jojie,fana,saya dan put


dri kiri: oppie,saya,fana,put

dari kiri: put,fana,oppie,jojie

cameragirl kita JOJIE :D

jaga beg dan kasut org ke PUTHREE? :P

FANA dan OPPIE :D

pasangan kekasih kita , IFFAH dan AISHAH :D

LOL seluar saya -..-

amoi comey JAMIE :]

kami memang gila --"

peace yawrr :D

best gila pergi sana . rasa taknak balik jepp :3 and time otw nak balik ada dua orang mamat tak pakai baju lalu kt hutan tuh. gulpp! , mmg muka msing2  habis pucat , and diaorng jerit nama faiz sbb dia je lelaki dan paling tua antara kitaorang :D Allhamdulilah , diaorang tak kacau pun :]

so hari ni perasaan saya bermacam-macam , bak kata member saya yg kene kejar dek monyet tuh ckap :-


LOL inilah kawan saya pada tahun hadapan di RK5 . :')


← OLDER
NEWER →