☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, December 3, 2011 ☆ Saturday, December 03, 2011
Fanfic :D


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

selamat pagi!!!!! hari ini aku excited sangat //sambil dengar lagu ost scent of woman blogger-emoticon.blogspot.com sebab hari ni aku dpat tengok ombak rindu with makde . yepeeee! thanks makdeblogger-emoticon.blogspot.com luvyousosososomuchhhh :face2:

bulan dis ni aku banyak terperap kat rumah je so aku cadang untuk isi masa lapang with buat fanfic. kehkehkeh sebab selama ni aku kan kuat berangan so angan-angan tuh aku kumpul dan jadikan fanfic. hebad kan? HAHAHAHA K.:face23:

so inilah cover fanfic. sorry buruk. aku tak kretif :face25:


sila click gambar untuk pergi ke URL blog itu :)

watak utama aku pilih gikwang (beast) dan jiyeon (tara) kehkehkeh nak fikirkan characters pun mengambil masa 2 hari . nak cari yang hensemlahh. gambar tuh mesti lawa , bukan senang tauu. K over -.-

sekarang dah ep 3. aku ambil 40% dari Nada cinta and selebihnya fikir sendiri . muahahahaha boleh pecah otak dibuatnya. and sorry for wrong spelling,tatabahasa aku teruk atau ayat aku macam bangla. budak baru belajar katakan :) so maybe esok aku start buat ep4 sebab hari ini busy. busy? busy ombak laut cinta. muahahahaha:face9:


← OLDER
NEWER →