☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Friday, December 16, 2011 ☆ Friday, December 16, 2011
finally back!

 HARHAR. mamat ni hensem :3
assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

yuhuu. heeee lama dah tak update. rindu tak? k gedik. blogger-emoticon.blogspot.com hahaha amcam layout baru aku? aku bosan dah dengan layout lama so tukar yang baru. kehkeh . aku just adjust sikit je. sebab aku ni pemalas orangnya. muahahhaha.

okay dalam blog aku yang tersangatlah simple aku dah tukar..

header
hahaha aku takde idea nak bagi tajuk blog apa. so ambik url link blog aku -____-

lagu
kehkeh aku ambik lagu you and i dari kumpulan MBLAQ. ost lagu scent of woman. lagu ni awesome beb ;'3 bila tengok cerita scent of woman ada je keluar lagu ni dan lagu junsu, ofcoz aku nyanyi. biarlah salah lirik asalkan seronok. hehehe :p

my prince charmingblogger-emoticon.blogspot.com
aku dah ubah. duu tak berwarna sekarang berwarna dan dulu salah satu ahli kumpulan dan sekarang semua kumpulan. kehkeh. dan sekarang aku in relationship dengan randy pangalila. jangan jeles youu. kbai -,-

nak tangkap gambar randy pangalila. Bigbang pun jadilah :')

tu jelah yang aku rasa aku ubah. btw, aku nak wat tutorial pasal blogskins. so tunggu ye ;]


← OLDER
NEWER →