☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, December 28, 2011 ☆ Wednesday, December 28, 2011
finally :')


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

morning! xoxo. sorry for lama tak update. tiga hari yang lalu ada kat KL. hewhew asyik terperap kat rumah je, baik pergi jalan-jalan. adalah pergi sogo dan mines. huh! sesak gila blogger-emoticon.blogspot.com lastnya duduk kat luar tunggu ayah ngah saya shopping. muahehehe :3

owh ye! first of all, saya nak ucap congratulation dekat akak saya, kakni yang dapat 8A dalam PMR .huehue tak lambat lagi kan nak ucap congrats? heee :face38: rasa jelly gila bila ramai dapat 8A :'|

owh,semenjak dua menjak ni, tiba-tiba saya kacip gila dengan photoshop! yeah.. tak tahu nape --" dengan mengikut tutor ini dan ini , thanks you so much guys! and saya sudah menghasilkan satu photo gif! bila dah siap, rasa bangga gila. macam menang piala pun ada. Luls okay over --"

so ini hasilnya..


Photobucket



gongchan! he so cute, nak je saya cubit pipi dia yang putih gebu tuh. kihkih:face56: sekarang saya nak belajar edit gambar macam gmbar  HD punya. sesiapa boleh ajar kan saya?pleasee... *buat muka simpati*

 p/s: tak beli buku lagi. malas gila -.-


← OLDER
NEWER →