☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, December 31, 2011 ☆ Saturday, December 31, 2011
random.


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

okay hari ni aku banyak nak cerita. so baca molek-molek. hewhewblogger-emoticon.blogspot.com

#random 1
so this is my last time update for 2011. maybe? tsk. aku pun tak pasti. sebab tahun depan aku nak PMR. so bak kata daddyku *cewahh -,-* "no internet,no facebook,no twitter,no blog,no online,no tv,no handphone, and NO! and i just.. WHATTHE?!! redho jelah. hukhukhukblogger-emoticon.blogspot.com

#random 2
esok kan dah 2012. so apa azam saya? azam saya kali ini simple! iaitu nak menjadi anak yang soleh yang patuh pada Allah, ibu-bapa. dan belajar bersungguh-sungguh untuk dapat 8A dalam PMR. sebab kalau saya dapat 8A nanti saya akan jadi orang kaya sebab dapat banyak ganjaran. muahehe don't jelly :face15:



#random 3
saya ada buat fanfic baru. tajuknya My Fake Girlfriend?. pelakonnya IU dan Myungsoo. auww tersangatlah excited bila mengupdatenye. poster fanfic tuh aku mengambil masa 2 jam untuk membuatnya dan itu hasilnya. tsk. sedih betulblogger-emoticon.blogspot.com




Photobucket




Photobucket


#random 4
pagi tadi punyalah bosan so saya buat gif nada cinta. ricky dan vito.auwww. diaorang tersangatlah handsome bila memakai cermin mata hitam. :face2:

#random 5
adik aku suruh ajar buat header GIF. jadi tok gurulah aku lepas ni. kehkehkeh. oh ye. jangan lupa follow twitter saya . kamsahminda kalau follow ye:face38:



#random 6
happy advance birthday to sungmin oppa! 1/1/2012 ! may god bless you always. lalala~ muka dia ada iras-iras ngan sandeul kan? tsk. macam adik beradik je aku tengok. kehkhekeh btw sungmin oppa comey kan? macam saya kan? kehkehkeh:face9:

#rondom 7
so this my last post for 2011. so sad. so happy new year everyone!! may Allah bless you always :']

p/s:jangan tanya aku, kenapa kadang-kadang aku guna 'aku' kadang-kadang 'saya'. aku pakai type je ni. -___-


← OLDER
NEWER →