☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, December 7, 2011 ☆ Wednesday, December 07, 2011
We Got Married [WGM]

>

assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

kehkehkeh morningg :D * smbil makan ice-cream* blogger-emoticon.blogspot.com  hari ni saya nak share something. okay korang mesti dah tahu we got married kan? alah yang seohyun dan yonghwa couple, khuntoria couple tuhh.

Khuntoria Couple :3

Sweet Potatoes Couple

sweet kan diaorang?? tolonglah faham :face29: LOL K --" and baru-baru ni kecoh pasal WGM 2 . aku pun macam whatt? hohoho best ke yang baru ni?


 1.Jooyeon & Chansung
- hehehe no comment. :P


 2.HyunA & Minho
 - no no no!!! mana boleh . hyunA! awak nak campak hyunseung awak kat mana? TT_TT lagi pun korang tak sesuai!!! hukhukhuk


3.Yonna & Gikwang
-ni pun aku tak setuju! Yonna, Taecyeon awak nak letak mana? sedih saya tengok taecyeon nanti :(


4.Nana & Wooyoung
- ni aku setuju. sama-sama comel . heuheuheu :3


5.Hara & Eli
-LOL bukan hara ngan Junghyung? lagipun diaorang tak sesuai langsung --"


6.Krystal & Lee Seungri
-Allhamdulilah.. ade pun couple yang aku boleh terima . apa-apa pun diaorang memang sesuai :3


 7.Hyosung & Taeyang
-LOL sumpah tak sesuai!!! -,- tension tension tension *tiba-tiba


8.Dara & Donghae
-nak je hentak kepala kat dinding. ni langsung tak sesuai. OhMyDonghae TT_TT


9.Jiyeon & Yoseob
-atototo comey je diaorang. but diaorang tak sesuai. HAHAHHA *ayat bangla -..-


 10.Yuri & Cheondung
-mereka? sesuai lah kott . kot? .__.


11.Chris Ho & Dongwoon
-kahkahkah tak tahu nak kabor guana.chris ho?? sape tuh?

credit: soompi

itu pendapat aku, maybe pendapat korang lain. :) so aku harap WGM akan datang harap-harap couple dia semua yang best-best belaka. amin~~ :D

p/s:abaikan Facebook tuh. dia memang gila. tu sebab aku sayang twitter. auwww :P


← OLDER
NEWER →