☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, January 25, 2012 ☆ Wednesday, January 25, 2012
Donghae oppa dan unnie Boa xD


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

semalam aku dan family aku tengok kpop star dekat One HD. cerita tuh menggantikan family outing. omo~ aku rindu gila cerita tuh TT_TT aku suka dua-dua season.yang pertama ada jae suk, jong kook, ada daesung, ada chun hee ada hyori dan lain-lain. diaorang sumpah best!

yang season 2 pun best juga sebab ada taecyon! yoona, ada bong-sun, ada dongmin *pakwe bongsun. hahaha :p* jo kwon dan heechul.OMO semua aku minat. dalam season 2 ni aku suka jo kwon sebab dia lawak bodoh-bodoh. kehkeh. x)

sebut pasal jo kwon aku teringat dekat ryeowook. why? sebab ada satu part dalam star king, ryeowook lawan menari dengan kumpulan taiwan. LOL. tak percaya? tengok video bawah ni.


kehkehkeh kelakar kan? ryowook ni sebenarnya kembar jo-kwon kalau korang nak tahu. kahkahkah. okay stop. LOL aku dah tersasul dari topic lah~ blogger-emoticon.blogspot.com

okay semalam aku tengok diaorang kene buat penilaian persendirian dengan pilih entertaiment  yang mana diaorang pilih dan Boa ajak donghae dan kangta untuk bantu dia dalam pernilaian ni. and satu part ni sumpah kelakar *bagi akulah* sebab donghae lupa lagu dia. xD


OMO~~ diaorang comel betullah. geram aku tengok pulakblogger-emoticon.blogspot.com. kehkeh. aku suka part Boa menari dan dia pukul donghae and kangta pulak just like "aku dengar jelahh~" hahaha memang aku gelak je tengok part tuh.

okaylah tu je kot aku nk cakap. yelah aku hari ni excited nak update blog aku nih. kehkehkeh. bye-bye!! blogger-emoticon.blogspot.com



← OLDER
NEWER →