☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Tuesday, January 24, 2012 ☆ Tuesday, January 24, 2012
new skin again?


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

LOL. inilah akibatnya kalau dah bosan. tangan gatal je nak tukar layout. huh tapi kali ni lain sikit. so this is my first time aku guna blogskin cengini. kehkehkeh jakun sekejap.blogger-emoticon.blogspot.com dulu aku suka sangat warna pink. maybe disebabkan tuh aku suka tukar layout. maybe? so kali ni biru+pink+grey. hahaha amacam? yes i know buruk. kay... *lari masuk bilik*:face22:

okay. tadi ada dengar kahbar angin lintang yang running man nak datang Malaysia.wohoo serious?
:face24: kalau betullah, aku nak jumpa Jong Kook . hewhew dia tersangatlah katang. pastu nak jumpa monday couple, Haha dan lain-lain. aaaahhhhh bestnyee!:face9:


semalam tengok comeback teen top. Ohmai... L.Joe hensem kot! blogger-emoticon.blogspot.com bukan kot tapi memang hensem! dan Niel rambut dia.. hahaha awesome gila aku suka kot rambut kerinting dia tuh!! rambut chunji pulak warna merah *rite?* membuatkan dia bertambah comel!! OMG aku nak gila dah. mengucap farrah.. mengucap. - -"

so tema lagu blog aku, aku ambik lagu girlfriend- teen top. maybe aku tukar yang lain kot sebab lagu ni terlampau rancak untuk blog aku. kan kan kan? .__.

okay, maybe esok aku update lagi. byebyeeee! blogger-emoticon.blogspot.com

p/s: bila aku tengok muka cap time comeback inkigayo, tiba-tiba aku teringat kan Cnu B1A4. hohoho --"


← OLDER
NEWER →