☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, January 15, 2012 ☆ Sunday, January 15, 2012
sakit weii!


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

morning!! kehkhekeh hari ni ayah ada dekat KL so freedom!! untuk hari ni jelah. hewhewhew :face49: okay aku nak cerita pasal hari khamis lepas. yes. aku ingat tahun lepas ialah tahun terakhir aku kene suntik. ruap-rupanya... tak -..-

erghh! sakit gila doh! macam apa je. masa tuh aku dah kelas RK5 and dalam kelas tuh aku sumpah senyap! sampai kawan aku cakap "wei,aiza cakap kat aku kau senyap gila dalam kelas. hahaha bakpe?" aku pun just like. ha? ohhh. malu weii!!!!:face22:

okay, back to the topic. and nurse tuh panggil nama aku and diaorang sporting gila. nurse tahun lepas garang mengalahkan singa. singa tengok pun lari. serious okay :p . time tunggu giliran budak lelaki kene cucuk dulu. yelah tak kan nak tgk perempuan suntuk. aurat dik oii..

memang time aku cucuk muka pucat lesi habis. kawan aku puas gelok kat aku. base -.- tapi yang kali ni sumpah sakit. time dia tekan dan nak keluarkan jarum. fuhlamak! bapok gila sakit! kalau boleh nak je aku jerit kat situ. but takkan lah nak cari fmous dekat situ. apa kelas beb.blogger-emoticon.blogspot.com

and sekarang tangan still bengkak dan adik aku kalau aku cari gadoh dengan dia. mesti sasaran utama adik aku adalah tangan aku. macam asdfghjkl je dia tuh :face59: owh ye.. aku dah tukar unit berunfiorm dari PBSM ke Silat. okay jangan gelak. but apa salahnya kan nak masuk silat. kehkehkeh :face40:


← OLDER
NEWER →