☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, January 7, 2012 ☆ Saturday, January 07, 2012
sekolah oh sekolah -.-


assalamualaikum + annyeonghaseyoblogger-emoticon.blogspot.com

finally dapat online. and ayah aku kabor "korang boleh online seminggu sekali,itupun kalau ayah baik" ceh. tak heran punn :P *ye leteww:face23:

first day sekolah? 80% tak best langsung!! selebihnya sebab aku dapat jumpa kawan lama. huehuehue lama gila tak jumpa diaorang and aku dapat cikgu baik-baik :D .First day dah dapat banyak homework walaupun buku teks tak bawa langsung tapi still dapat homework.aku ingat sorang cikgu je nak buat homework but hampir semua cikgu nak bagi homework. tapi aku sabar sebab aku nk PMR. so sabar farrah -.-

pastu adalah hal-hal pasal sekolah. menagarut betul sekolah aku -____- ni minggu depan ada gubaran kelas. and i just like what? tak habis-habis lagi ke? macam zaman peolitik je berpindah randah je. untunglah :face4:

pastu dalam bas, ramai orang macam ikan sardin!!! aku naik je terus penuh. berdiri lah gamaknye -.- sekarang ramai budak form 1dari sekolah smart naik bas. so redho jelah. but ada satu hari tuh, time balik aku duduk belakang dan sebelah aku adik kepada kawan aku. and malang nasib aku, belakang aku adalah aliff!

aku geram gila ngan mamat ni, nak buka tingkap pun dia tak bagi. mulalah adegan tolak-menolak tingkap. tapi diakan lelaki so dia menanglah. tension aku. pastu aku terdengar suara langau cakap "lembik,farrah..." yes aku kenal suara tuh and aku buat-buat tak dengar. malaslah nak cari gaduh hewhewhew :P

nothing to say.so bye-bye again blog...:face22:


← OLDER
NEWER →