☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Sunday, January 29, 2012 ☆ Sunday, January 29, 2012
yesterday...


assalamualaikum + annyeonghaseyo

tsk. lama dah aku tak update blog. so hari ini aku 'paksa' diri aku update blog untuk last minggu ni dan maybe last for january ini. hohoho. siapa semalam tengok Man U vs Liverpool? yes jangan cakap. i know that Liverpool wins. ohshit. -..-

okay, stop about football. entahlah nape, aku suka online twitter than facebook. sekejap twitter, sekejap twitter. 24/7 twitter je! sekarang ni tengah chat ngan kak nano saya dan apon. diaorang awesome gila. hoho tak sabar pulak time balik sekolah esok nak jumpa kak nana. kehkeh sekolah?? ohno aku benci perkataan tuh -____-

homework. 3/4 dah siap. sikit lagi buat literature. masih baik tuh senang je. kalau tak tak mau buat,kehkeh bak kata aku dekat twitter "#AlasanTakSiapHomework ikan saya makan homework saya, cikgu -.-" LOL baguskan? kehkeh :B

beast ada lagu baru. i knew it. best gak. rasa aku treaser dia dah keluar. pi lah tengok dekat uncle youtube. kehkehkeh. so nothing to say.. kbye!

p/s: hope this night, aizat or 3 suara win in AJL26. i hope so! :D



← OLDER
NEWER →