☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Tuesday, March 13, 2012 ☆ Tuesday, March 13, 2012
#HappyLKimDay :D


assalamualaikum and annyeonghaseyo :D

okay. hari ni dah hari ke 16 adik saya lahir. yup si farrah maisarah. omg muka dia lain gila tiap-tiap hari. tapi makin comel macam akak dialah. hahahaha k saje nak interframe :p

okay. hari ini 13/3/2012 so hari ni birthday Kim Myungsoo oppa! k. aku suka panggil diaorang oppa. donno why. kehkeh :p and esok birthday Putera Danish Zakwan. siapa? he is my boyfriend. LOL Ktipu. xD


so.. Happy birthday Kim Myungsoo! may God bless you always! stay awesome, handsome, cool and stay be my flower boy forever! hahahha okay. ilikeandloveyousomuchkimmyungsoooppa!! :p
so tomorrow birthday adik saya dan saya dan dia nak buat IC baru. saja. sebab ic lama saya sumpah buruk. nak nangis je rasa TT_TT

owh ye! saya ada buat fanfic. kehkeh ini dah kali ketiga saya tukar. sebab... sebab... no idea -.- but ini saya ada idea sebab saya selalu berangan benda ni akan terjadi kepada saya. serious! so maybe saya buat watak utama Myungsoo and Jiyeon yeah! forever MyungYeon! hahahaha :*

nak sambung buat folio. so bye blog!! c:


← OLDER
NEWER →