☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, March 10, 2012 ☆ Saturday, March 10, 2012
OMG Aaron Aziz!


assalamualaikum and annyeonghaseyo :)

selamat pagi! allhamdulillah akhirnya dapat jugak aku online. minggu lepas mana boleh online sebab exam. yeah exam march dan soalan dia boleh tahan but maths sangat susah. yeah terutama bab circle. omg dalam exam maths kebanyakkannya semua soalan circle. ahhhhh tak sukanyaaa T.T

okay. tutup about Maths. sekarang cuti . so kita kene enjoy! yeah enjoy! macam ahad minggu lepas sebelum esoknya exam. yeee aku enjoy hari tuh. baguskan? lol release kan tension jap. hakhak. esoknya exam BM dan Sej je. aku suka dua subjek tuh daripada maths BI. donno why .___. k stop.

hari tuh kann. ahad lah kann.. aku kan... dapat.... jumpa.... Aaron aziz. k. aaron aziz beb!  lol aku tahu aku selok sebab aku jarang jumpa artis face to face. yes menyedihkan aku ni? lol k. hari tuh dekat megamall kuantan ada jelajah ABPBH. k. ramai gila orang dekat situ. serious sesak gila.

and aku dan hanis fauzi tengoklah show and tetiba ada someone cakap "excuse me.." and aku just like, jap macam pernah dengar and terus hanis jerit "diana danielle lah!!!" aku pun speechless. yeahh siapa sangka dia lalu tepi kitoarang. ahhh rasa nak melompat je!!

and lepas tuh, kitaorang pergi ke tempat bilik make-up artis. kehkeh takde kerja kitaorang. dari pukul 2.30-6.30 lol terukkan kitaorang? hahaha. and kitaorang dapat jumpa paknil,yana samsudin, shila amzah,fizz fairuz,aizat, izara aishah,diana danielle,forteen,scha alyahya, adi putra, shaheizy sam dan Aaron aziz! ramaikan? kehkehkeh


thanks to uncle yang baik hati tolong ambilkan gambar ni. heee :B okay ini last photo saya dengan aaron aziz. bukan nak show off but untuk sweet memories in 2012 :')


 btw, jangan gelakkan dengan muka aku yang dah macam asdfghjkl -.-

p/s:kalau dengan artis malaysia aku dah meroyan. dengan artis korea?? mahu pengsan dibuatnye. seriously. :p


← OLDER
NEWER →