☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Wednesday, April 11, 2012 ☆ Wednesday, April 11, 2012
English Camp 2012 :')


assalamualaikum and annyeonghaseyo :>

morning! lupa nak update hahaahaahaha and hello april, please be nice to me :) okay. hari ni saya nak cerita pasal English Camp 2012. okay it really awesome! seriously! and now i miss it so much :/ dekat sana saya dapat banyak kenangan yang susah saya nak lupakan! seriously....

6 April 2012

hahaha time ni aku excited gila nak pergi. yeah! dapat pergi camp kot! lama gila tak pergi aktiviti macam ni dengan kawan kawan. ahkss. aku terus stay dekat sekolah untill pukul 3.15 and wait for ayah aku ambil. masih baik ainur nak join, kalay tak... alone lah saya.. hahaha

sampai je sana, terus register kat sana. farhani, siti aishah and iffah are my roomate. bila masuk ke bilik. fuhlamak! kitaorang sumpah macam kera dapat bunga. sumpah galok. kehkehkeh. bilik dia pun not bad.

 siti aishah VS farhani asmieda

LOL, masa ni diaorang undi for siapa solat dulu, kehkeh aku orang first, iffah second, farhani third and aishah last, dia tension gila bila kalah. hakhak *ketawa comel* aku dan iffah dah decide yang kitaorang tidur bawah dulu, and for next night kitaorang pulak tidur atas :B

and malam tuh kitaorng ada icebreaking. LOL ini salah satu permainan yang aku suka! seriously sebab aku punya kumpulan semua awesome awesome belaka.. ahhh ada aqilah, zulaikha, yasrin, anum, fahmy, kemam, intan, muqris dan rafi! diaorang semua sporting gila! and kitaorang namakan kumpulan kitaorang gryphon. x)

malam tuh, aku kena habis dengan cikgu. semua soalan, mesti kena dekat aku. IDK why -.- maybe sebab aku bercakap time cikgu cakap. LOL deserve you right farrah -.- and kitaorang kena tanya biodata kumpulan kitaorang and must speaking english! lol, dahlah tanya pasal nama, kelas,berapa sibling, favourite food and size kasut lol. and aku dah agak aku yang kena, sebab tempat aku sangat strategik. damn! -.-

masa aku kena, aku ckp perlahan.. "why always me? -.-" aqilah dengar, dia gelak je. hampeh! and aku kene introduce nama kumpulan dan diri sendiri dulu. yang sebeknya, semua orang senyap gila time aku cakap. hahahaha so kuat gila suara aku. and cikgu cakap, awk nak pilih siapa, so dengan kuat aku tepuk bahu aqilah and cara aku tepuk kelakar. ramai gelak. sumpah malu --" 

and bila tanya what aqilah favourite food? and aku cakap "her favourite food is ikan patin masak tempoyak, and terus aku gelak kuat entah apa  and yang lain pun gelak dengan cikgu cikgu sekali. sumpah lawak gila hahahahaha xD 

and lepas tuh ada games kedua, yang mana salah sorang ahli kumpulan kena pergi ke depan and jawab soalan. first soalan, who is the slimiest? kumpulan kitaorang menang! yeah! second, who is the toughest? kitaorang dapat second sebab yasrin pergi. and bila jadi gitu, semua budak lelaki pergi and bila semua pergi ke depan, teacher said? "who is the cutest?" and satu dewan gelak! hahahahha cikgu saje tanya soalan tuh xD

and seorang sorang buat muka comel, sampai ke afif RK4 dia pergi cakap, "hai darling~" dengan muka ageyo dia. OMG! sumpah comel+kelakar. hahahahha cikgu zurina tak berhenti henti gelak. and sampai ke rahman pulak, dengan muka macho dia pergi buat comel, ya Allah..... sakit perut aku tengok and cikgu zurina memang gelak kuat gila time tuh. hahahahha aku takkan lupa apa yang kau buat rahman!!! hahahaha xD

so the winner dalam slot 'get to know you' is Group 4 a.k.a Gryphon. yeahhhhh!! n.n

7 April 2012

so the next morning, kitaorang kena buat journal masa kita di camp. as you know that, i'm really lazy about writing. yeah. so lazy ~.~ tapi aku buat je. kitaorang pusing pusing keliling pantai. ya Allah, cantik gila sunrise. indahnya ciptaan mu Ya Allah :')

pagi tadi pun nyaris nyaris kitaorang terlambat sampai tadi. hahaha masing masing liat nak bangun. LOL xD and lepastuh pergi breakfast macam biasa. lalalala~ and kitaorang ada seminar BI. tak boring pun, cikgu tuh baik and sporting.

and lepas tuh kitaorang kena buat essay pasal 'a magic box' LOL actually lift sebenarnya. so kitaorang gelarkan makcik tuh cik limah kontot. LOL sebenarnya nak buat 'ketot' but nanti ada yang terasa. so nevermind lah. :p

and sharp pukul 2.30 p.m kitaorang ada treasure hunt! yepeeee! but ada certain station aku tak puas hati terutama station spelling. omg i'm really hate spelling -.- and aku jawab satu je soalan, yang lain aku serahkan kepada yasrin and aqilah. aku just angguk and geleng gelengkan kepala. hahaha baguskan aku? lulz -.-

and akhir sekali dapat makan ice-cream, ingat nak nikmati ice cream mini tuh, lastnya kak fessi cakap, siapa makan habis, dia menang dulu. ambik kau... terus aku telan ice cream tuh. hahahha sumpah macam budak kecik yang jakun makan ice-cream and lastly kumpulan kitaorang kalah, kumpulan ainur menang. congrates :D

and pukul 6.30 ada Water Loo! my favourite activites xD and sebelum start games ni, semua fikir.. apa maksud water Loo ni? Loo in malay tandas. so air tandas?? hahahahha seriously dude? LOL rupa rupanya main air ballon. kehkeh. alhamdulillah, aku tak kena. :B

but masa nak habis games ni... semua orang dapat satu balloon and boleh baling kat sesiapa sahaja. k damn -.- and tak tahulah macam aku boleh famous petang tuh, semua orang serang aku. habis basah aku. aku sebenarnya tak tahu nak baling kat sesiapa time tuh, so siapa kenakan aku, dia yang kena! hahaha imran, naim, aainaa mangsa aku. kehkehkeh and bila dapat buat ke naim, aku suruh dia buat iklan rejoice. fuhlamakkk jadi gila kot. ahhhhhh saya fans awak wooyoung!!! xD

and malam tuh, kitaorang ada latihan for we got talent so kumpulan kitaorang pilih drama rumplestilskin. hahahahha sumpah kelakar. kehkeh aku jadi bodygaurd king. hahahhaha aku on je. asalkan jangan sebek sudah.. -.-

latihan kitaorang sampai pukul 1 lebih. and pukul 2 lebih baru tidur. hahahha and aku bangun pukul 4. aku kan budak cemerlang bangun awal awal. lol -___________-


8 April 2012

so kitaorang bangun and pergi ke pantai nak tengok sunrise again like yesterday but unlucky tak nampak :( it okay, semalam tuh dah tengok. so kitaorang pun sibuk balik buat journal balik and korang tengoklah gambar kat bawah. semangatkan kitaorang. hewhew


 cantikkan? Ya Allah :')

 tengok! diaorangkan pelajar cemerlang :p

 hahaha lawa pulak gambar nie xD

 antara aku, farhani dan aishah.. iffah paling semangat sekali :p

 bangga aku tengok diaorang ni :')

 :)

hahahha credit to siapa punya tulisan ni ye... aku pakai ambil je gambar ni :B

 and lepas breakfast terus practice. sekejap je dan yang tak sempat practice tuh kitaorang buat sepontan je. and aku duduk dengan kumpulan aku, and belakang aku aainaa dan imran. so kitaorang gosip pasal biskut. aainaa paling semangat cerita kat kitaorang hahahah xD

and tibanya masa giliran kitaorang perform... aku just jadi bodygaurd tapi aku yg nervous lebih. LOL -.- hhahaha drama kitaorang agak terabur sikit tapi alhamdulillah dapat tempat pertama jugak. congrates to aqilah, yasrin, fahmy, muqris, rafi,intan, kemam and anum!!! me lap you~~ eh.. hahahaha xD

so lepas penyampaian hadiah terus balik bilik for kemas barang. LOL masih baik bangun awal pagi tuh, so aku just check barang je. and this is my last photo at my room 3086 :')

i will miss this moment :'))

 baru sampai rumah. lol abaikan muka aku tuh -.-

okay! habis dah dairi saya pasal camp ni! please give a big clap for me! hahahaha so kalau si photographer tuh upload gambar, nanti aku upload. hehehe bye blog <3


← OLDER
NEWER →