☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Saturday, May 26, 2012 ☆ Saturday, May 26, 2012
we awesome and we know it ;)

saya pelajar cemerlang dari SABS. hohoho :3
assalamualaikum :>

waduhhhh. berhabuknya blog aku sekarang *bersihkan sawang* LOL. hai!! *lambai tangan tinggi tinggi* hehehe hari ni kan.. kitaorangkan... dah merdeka! yeah!!! dah habis exam weii! hahahaha seronok gila. muka masing masing berseri seri je bila hantar kertas science tadi. hehehe ;>

lepastuh, kitaorang lepaskan stress, pergi makan and masa tuh kan ada benda berlaku. yes. puthree bagi teddybear kat iffah!!! wahhhh comel gila teddybear tuh! iffah yang nak demam tuh, terus sihat. hahahaha happy future birthday iffah!! may Allah bless you always and always. me love you :*

 lepak sekejap dekat kelas RK1 hohohoho. sangup iffah dan aku panjat tangga untuk pergi kelas RK1 je. yeah empat tingkat beb. masih baik tak puasa kalau tak mau pengsan dibuatnya ~.~
borak galok galok dengan diaorang and baca surat jojie daripada ehem ehem dia. hahaha sweet gila walaupun ada banyak broken englishnya. adoii. sakit perut aku gelak. jojie pun rampas kertas dari aku dan cakap "biorlah~" yelah yelah jojie, pakwe mu je sweet. xD

and lepas tuh, balik kelas balik sebab cikgu rosnina masuk. hehehe borak dengan ainur, shuiba, aainaa dan lain lain. nak plan keluar bila. hohohoho aku harap sangat ada transport. ayah dah kerja cuti cuti ni. alahai~ and borak borak tiba-tiba cikgu keluar. yes! peluang keemasan kitaorang nak tangkap gambar. kehkeh

 shibababababa. budak comel + gila. kehkehkeh :D

 ainur and shuiba. perangai sama je. gila gila :p

 ehem ehemmm. eh. terupload lah pulak :p

saya forever alone kat tepi tuh T_______T

 hahahaha kami awesome ;)


aainaa dan aiza. yang sama gila dengan ainur dan shuiba. hahaha

hehehehe memang takde kerja kitaorang. and lepas tuh cikgu masuk bagi handout math. yes. memang aku suka -_______- k takpe. banyak waktu nak buat farrah. and lepas tuh cikgu che rosnah masuk and bebel kelas kitaorang bersepah. hahahaha sorry cikgu :B

and kemas kemas, banyak buku kena bawa balik ke rumah. serious, beg berat gila! terkial kila bawa buku ke dalam bas. so padan muka kau! suka sangat tinggal buku bawah meja kan. dah kena bawa balik banyak buku. hahahaha biorlah ~_~

k. nothing to say. so byebye blog :*



← OLDER
NEWER →