☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Friday, December 21, 2012 ☆ Friday, December 21, 2012
Alhamdulillah :3



assalamualaikum .

akhirnya! dah dapat result. seriously masa 19.12 haritu aku tak percaya yang aku dah kena ambil result PMR aku. aku rasa baru dua minggu lepas aku ambik pmr. tup tup dah kena ambik result. sumpah aku terkejut gila. HA HA HA.

 

pastu aku bangunlah pagi pagi. start majlis tu pukul 10 and aku bangun pukul 7 lebih. keluar je bilik ayah tegur "aik. awal bangun. debor ke?" aku dengan rambut macam puntianak pun cakap... "eh eh. tak pun" dalam hati... hanya Allah sahaja yang tahu. tapi yang lawoknya bangun bukan main awal, lastnya mandi pukul 9.30. Lol aku bukan kisah pun. result je KOT. muahaha

 

and lepas dah siap sementara tunggu ayah bersiap, tengoklah cerita my daughter the flower. Lol k. cerita tu makin menyakitkan hati. tetiba taknak kahwin sebab dah tahu mak dengan ayah diaorg pernah bercinta dulu. Lol bukannya salah pun. -,- aku rasa nak je masuk dalam tv tuh lepastu cerita semua rahsia kat sang hyuk *hero cerita tuh* biar perempuan or tunang baru dia tuh *entah nama dia* sedor sikit. masa tengok cerita tuh, serious rasa nak menangis je. bakpelah diaorang bengap sangat T-T

 

okay tutup cerita tuh and masa otw pergi ke sekolah. handphone mak berbunyi. aku dah berdebor. "Ya Allah, harap 8A lah, Ya Allah" itu je aku mampu ucap dalam hati sebab nervous gila dah. yelah punya lah tak sabar nak tahu result, aku pun pi hantar massage untuk check result. lepas je mak baca text tuh, mak terus pandang aku dengan mata berair. aku pun "Ahh sudah drama apa pulak ni..." and mak aku cakap "kakak.... sayangnya...." aku pun time tuh. "ahhh sudah. k redho jelah.." and mak aku jerit "kakak dapat 7A!" aku pun "7A? alhamdulillah :D"

 

tiba tiba aku menangis. yes. perasaaan aku bercampur aduk. gembira kerana aku berjaya dapat keputusan 'agak' cemerlang and aku sedih kerana tak dapat 8A. aku cakap "mak... kakak tak dapat 8A" "7A pun dah cukup bagus! dah tak payahlah menangis" aku kesat air mata pastu tersengih. and masa tu tetiba rasa bangga sebab dapat result awal dari kawan kawan aku. Lol sempat lagi aku.

 

sampai sekolah, aku terus lari kat kawan kawan aku and cakap, "aku dapat 7A je wei" and diaorang ternganga mulut macam apa je. hahaha. pastu diaorang selok ah tanya "wei macam mana kau tahu" "aku check kat hp" "tolong aku!! aku dah debar gila dah ni" and selamba aku cakap "tunggu ah result keluar" bhahahha! alhamdulillah sekolah aku menjadi top 3 di pahang dan top 2 di kuantan. seramai 126 mendapat straight A tak silap aku. siapa no 1? semestinya SMART and congrats kepada kawan kawan aku especially fani, oppie, iffah, ainur, aiman sebab dapat 8A. korang memang layak tau! :D

 

walaupun aku dapat 7A, aku tetap bangga dengan result aku sebab aku belajar sendiri. aku tak tuisyen, takde kakak or abang nak tolong ajar and nasib baik ada kawan kawan sedia menolong aku. aku bersyukur ada kawan macam diaorang :) owh apa yang aku B? aku B dalam bahasa inggeris. HAHAHA aku memang lemah bahasa tu. adik pun B BI. ish ish anak anak mohd zarni ni. Lol and the great thing is, aku tetap dapat hadiah! muahaha aku selamba je minta phone kat ayah. harap harap dapatlah~ mak saudara aku cakap nak bagi headphone kat aku. YES! I LOVE YOU SO MUCH~~ 

so itu sahajalah cerita aku. dah penat taip ni. hehe adios~ 

aku tengok cerita my daughter, the flower pun sebab hero dia muka sebijik macam myungsoo L, infinite. haihhh handsome gila doh *_*


← OLDER
NEWER →