☆ Farrahzarni
@farrahhannani
a girl who knows what happiness that she need to find
Neverland


+Follow
Dashboard
Reload Page
Twitter Tumblr
Blog Info
© Mortisha 2012. All Rights Reserved.
All contents in this blog are owned by me, unless otherwise stated.
Best viewed in Google Chrome.
Friday, December 14, 2012 ☆ Friday, December 14, 2012
result........


Hi.

result...result...result.... urghhhh tinggal beberapa hari lagi sebelum result keluar. sumpah stress+debar+takut dan perasaan perasaan sewaktu dengannya. result keluar hari rabu iaitu 19/12 dan harini sudah 14/12. ONLY 5 DAYS MORE LEFT!!!!!!



mati..... hahaha k. aku hanya mampu berdoa dan bertawakal je sekarang ni. hopefully semua 97's batch dapat straight A's. aminnn :) and sekolah pun tak lama akan buka. aku berharap sangat dapat beli beg big bang. yes. since form 2 lagi aku nak beli beg tu. tapi faham jelah ayat ayah aku "8A dulu, baru boleh" Lol k. insyaAllah kakak bagi 8A tu dekat ayah :3

nak tahu apa yang buat aku berdebar pasal result ni? first thing rumors! yes so many rumors kat twitter terutamanya ada cakap result keluar lambat lah. ada cakap gredt turun 50% lah. wohooo 50% memang mudahlah ramai dapat straight A's but bertuah lah kan aku? ehhh.

second. result teruk. Lol bukan teruk lah tapi tak sama dengan rakan. bayangkan semua kawan korang dapat keputusan cemerlang tapi kita....... *bayangkan* ishhh! tak boleh bayangkan -.- aku paling tak suka orang datang dekat aku tanya pasal result tak kiralah result aku masa itu teruk ke bagus ke, aku memang tak suka! privacy aku tuh! hahaha...... T__T



so aku just harap aku dan kawan kawan aku dapat straight A's dalam PMR. itu je yang aku inginkan pada tahun ini dan semoga Allah makbulkan doaku ini. amin...............



← OLDER
NEWER →